ORGANIZACE

ORGANIZACE SVATBY

Svatební organizátor - organizátorka

Svatební organizátor/ka je osoba, která od prvopočátku je Vaší součástí, je to člověk, který nejprve naslouchá a pak koná.

Jeho práce začíná, v první vteřině, kdy jej oslovíte …

Organizátor vyhledává pro Vás lokace, dodavatele a pomáhá s laděním detailů, navrhne různá řešení, zařizuje, telefonuje, mailuje, chodí na schůzky a kontroluje kvalitu, utěšuje a zároveň poradí, uklidní a řeší, je to Vaše pravá ruka  ….

Nejdůležitější je v organizaci svatby určit tři věci:

1. Datum svatby                    2. Místo na obřad                  3. Místo na svatební hostinu.

Pokud necháte organizaci na Organizátorovi, bude svatba ne jen dokonalá, splní v rámci Vašich možností Vaše přání a očekávání se stanou skutečností, aniž by jste se Vy a nebo někdo z rodiny či přátel hroutili, či vznikali zbytečné dohady . Vy budete mít klid a čas na svou práci, rodinu a koníčky.

Organizátor zná klady a zápory. Zimní svatby jsou krásné a jedinečné, a vyjdou levněji. Letní svatby jsou jednodušší z hlediska organizace. Podzimní svatby jsou barevnější, dokonce příroda je v tom na vaší straně. Na jaře naopak všechno kvete, zejména třešně... Takže zvolit správné datum, není zrovna nejjednodušší úkol.

Zná klady a zápory jednotlivých matrik a míst na obřad a také ví jaké klady a zápory mají různé restaurace a svatební lokace, kde zajistit prstýnky, jaké tiskoviny nechat natisknout a jak to vše barevně sladit. Nemusí řešit po nocích otázky typu: Budou dobroty na sveet baru chutnat všem? Raději servírovaný oběd nebo raut? Co je lepší živá hudba nebo dj, balonky nebo lampiony, foto koutek do retro stylu či pohádkový motiv a nebo který fotograf je spolehlivý ….???

Svatba je sice spojena především se štěstím, romantikou a krásou, ale, jako většina věcí v našem nedokonalém světě, i svatba v první řadě závisí na penězích. Ovšem, pokud nejsou vaše finanční možnosti ničím omezeny, anebo chcete uspořádat velkou oslavu za každou cenu a jste ochotni kvůli tomu si vzít i úvěr (docela častá situace v poslední době), tak není o čem mluvit.
Ale pokud nechcete do svatby vložit všechno, co máte, a hledáte nějaké způsoby, jak ušetřit, tak jste na správném místě.

Žádná svatba nebude levnou záležitostí a rozhodně vám nepovíme, jak udělat velkou svatbu za pár stovek (což je mimochodem snem každé nevěsty, která se na nás obrací). Ale pár tipů ohledně toho, na čem se dá ušetřit tak, aby to neovlivnilo kvalitu vaší oslavy, vám poskytneme.

Neváhejte nás oslovit.  Organizátor Vás vyslechne a po sepsání poznámek pro Vás připraví návrh na VAŠI DOKONALOU SVATBU.

 

SALON KLEOPATRA

Salon s historií a budoucností


Velký výběr svatebních a společenských šatů

KLEOPATRA TEPLICE s.r.o.

Zapsaná u Krajského soudu v Ú. n. L. zn. C30374
Sídlo: Masarykova třída 737/3, 415 01 Teplice
IČO: 287 45 884
DIČ: CZ28745884 

Provozní doba

Pondělí - pátek
12 - 18 hodin
Sobota
10 - 12 hodin - jen na objednání 
Neděle a svátky - zavřeno 


Dle telefonické dohody předem, kdykoliv dle možností salonu.

Sociální sítě