KOORDINACE

KOORDINACE

Koordinátor – koordinátorka

Svatební koordinátorka je osoba, která se na svatební scéně objeví až těsně před svatbou a pomůže, aby jste si svatební den řádně užili a měli ty nejkrásnější vzpomínky. 

Její práce začíná, když máte již vše zařízeno a objednáno…

Týden před svatbou a samotný svatební den jsou obvykle tím nejrušnějším a nejtěžším obdobím. Musí se stihnout spousta věcí, například, vyzvednout šaty a oblek pro ženicha, zkontrolovat všechny dodavatele, naplánovat rozvrh atd. Ve svatební den je to ještě horší: zkontrolovat, aby všechno začalo včas, zejména líčení a česání nevěsty, aby včas přivezli kytku(popřípadě pro ni dojet), aby sál na hostinu byl správně a včas vyzdoben, aby včas byla přistavěna auta, aby všichni hosté byli přivítáni a usazeni dle zasedacího pořádku, aby hudebníci začali hrát a nebo DJ zvolil správný repertoár, aby dort dovezli a schovali do lednice...

Tento seznam je v podstatě nekonečný. A to nemluvíme o tom, kolik se toho může pokazit! A kdo se tím vším bude zabývat? Maminka? Nejlepší kamarádka? Nebo nevěsta se ženichem v pauzách mezi svatebním obřadem, focením a hostinou? 

Právě proto potřebujete koordinátorku. Organizaci můžete zvládnout sama (i když ani to nedoporučujeme), ale koordinaci raději přenechejte odborníkům. Ty peníze, co zaplatíte za práci dobře sladěného týmu koordinátorek, opravdu stojí za to. 

Žádná nejlepší kamarádka ani organizačně vládnoucí maminka, nemůže dobře koordinovat váš svatební den. 

… není to jejich povinnost: přišly na vaši svatbu a chtějí si ji užit, prožit spoustu krásných okamžiků, poplakat během prvního tance, zkusit chytit svatební kytici, zatančit si a sníst svůj kousek svatebního dortu. Nechtějí přitom řešit milion otázek spojených s vašim svatebním dnem. 
…  není to jejich práce. Ani ve snu by je nenapadlo, kolik se toho může během svatebního dne přihodit. A pokud se něco takového stane, mohou začít panikařit, nezvládnou rychle vyřešit vzniklý problém, a budou smutné z toho, že vám nedokázaly pomoci. Výsledkem bude, že po vaší svatbě jim zůstanou pouze negativní vzpomínky a možná i rozhádané přátelství

Doporučujeme tuto povinnost nechat na nezávislé osobě, která emočně není spjatá s nevěstou ani ženichem a jejich rodinami.

SALON KLEOPATRA

Salon s historií a budoucností


Velký výběr svatebních a společenských šatů

KLEOPATRA TEPLICE s.r.o.

Zapsaná u Krajského soudu v Ú. n. L. zn. C30374
Sídlo: Masarykova třída 737/3, 415 01 Teplice
IČO: 287 45 884
DIČ: CZ28745884 

Provozní doba

Pondělí - pátek
12 - 18 hodin
Sobota
10 - 12 hodin - jen na objednání 
Neděle a svátky - zavřeno 


Dle telefonické dohody předem, kdykoliv dle možností salonu.

Sociální sítě